سعید نوذری
از سال 78 در صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان خبرنگار و گوینده خبر مشغول به فعالیت شدم . بعد از اون به عنوان نویسنده ، تهیه کننده، گزارشگر، مجری، نویسنده، تدوینگر، فعالیتم رودر بخش تولید صدا و تولید سیما ادامه دادم. از سال 81 تدریس رو آغاز کردم. الان اکثر هنرجوهای با پشتکار و با انگیزه ام همکارم هستند در صدا سیما و همچنین در پست های مدیریتی بالا در کشور مشغول به فعالیتند. علاقه شدید من به آموزش در حوزه ی رسانه ، ادبیات،محیط زیست و مدیریت باعث شده که سالهای متمادی مطالعات گسترده ای در این حوزه ها داشته باشم و یک عنوان دفتر شعر به نام جن زده ها به زیور طبع آراسته ام، کتاب میانجی گری را به چاپ رسانده ام و کتاب های : استودیوی مجازی، فن بیان برای مدیران تحول آفرین امروز و فردا، وکس پاپ (صدای مردم)، مدیریت بقاء روی آنتن بحران، مجوز و شناسه را از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده و به زودی به بازار روانه می شود. من به تدریس وتولید علم عشق می ورزم و اعتقاد دارم که زکات علم در نشر آن است. به مدت دو سال است که به عنوان مسوول بخش آموزش شورای روابط عمومی های استان انجام وظیفه می کنم/ استخدام رسمی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، و رییس اداره ی روابط عمومی و امور رسانه این اداره کل هستم ومشاور ارشد مدیر کل ؛ همچنین کماکان در رادیو و تلویزیون به عنوان مجری ، نویسنده و برنامه ساز فعالیت دارم.
سال 76 -79 در مدرسه غیر انتفائی فرهنگ سال های بعد بصورت پیوسته در دبیرستان نخبگان دانشگاه های پیام نور ، آزاد، الزهرا، و... موسسه های مِهان /آفرینش/هامان/باشگاه خبرنگاران/ به عنوان مدرس با مجموعه های فنی و حرفه ای ، آموزش و پرورش، صنعت، پتروشیمی ها، سازمان ها، بیمه ها و ... همکاری پیوسته داشته ودارم .
فوق دیپلم فنی (مکانیک موتور های دریایی) کارشناسی مدیریت روابط عمومی گرایش رسانه کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی گرایش کسب و کار ( دانشگاه تهران) دکتری مدیریت گرایش خط مشی گزاری و تصمیم گیری (دانشکاه تهران )
تصویری درج نشده است